Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Умови повернення для товарів належної якостіКомпанія здійснює обмін та повернення товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Порядок повернення товару належної якості Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” ст. 13, 14, 20, всі харчові продукти належної якості не підлягають поверненню. Якщо отриманий харчовий продукт не належної якості (зіпсований, не придатний до вживання, втратив свої харчові властивості), такий продукт підлягає заміні або повне повернення коштів. У разі заміни логістичні витрати несе постачальник.
Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється за рахунок Покупця. При поверненні Покупцем товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцю. Зробити повернення товару ви можете за адресою с. Тарасівка, Києво-Святошинський район, Київська обл. вул. Київська 77/8.